Sidor

måndag 22 oktober 2012

Uppdatering

Hej kära följare och läsare. Jag är ledsen för att jag inte skrivit på länge. Det känns som att det är mycket annat som tagit min uppmärksamhet. Samtidigt har jag inte haft något behov av att skriva. Som jag har skrivit tidigare vill jag inte skriva för att jag måste utan jag vill skriva när jag känner för det. Förhoppningsvis kommer jag ha bättre tid till att skriva framöver... :-)

Ni får en liten uppdatering på vad som har hänt under sommaren med en mängd bilder.

Mira har fyllt två år och hade lagom till dess lärt sig att blåsa ut ljus.

Vi har varit på stranden och badat.

Plaskat i poolen hemma i trädgården.
Åkt i den nya rutschkanan som Mira fick i födelsedagspresent.

 

Vi har blivit introducerade i geochaching, vilket innebär att leta efter "skatter" utplacerade på GPS punkter i skogen.

Gungar på gunghäst

Vi har varit på Öland på semester

Plockat fina stenar längst Ölands kust

Fina Opti var med på semestern

Mira får snålskjuts på Mammas axlar

Busar på en lekplats i Borgholm


Mira gillar att gunga högt och snabbt!

En av de få morgnarna vi har ätit frukost ute

Det får räcka så länge, kommer med fortsatt uppdatering på vad som hänt under hösten.

Hej Svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar