Sidor

onsdag 1 september 2010

Uppdatering

Idag blev det mest en uppdatering på mina sidor (Om mig och Mira), jag kommer antagligen att fylla på mer med tiden. 

I fm var jag på Mamma/Barn gympa för första gången. Väldigt roligt, vi var ungefär 25 mammor som var där med våra små bebbisar. Barnen bara fann sig i att ligga på golvet utan att skrika eller gråta och titta på oss otränade mammor som försöker komma i form. Antar att det kan vara rätt underhållande, kanske inte så konstigt att de höll sig lugna... =) Usch vad jag har tappat muskler... kommer ta tid att få till baka den styrka och kondition jag hade innan jag blev gravid. Jag kanske inte ska gnälla, det har trots allt inte ens gått tre månader sedan hon "ploppade" ut!

1 kommentar:

  1. Och vad tränade Mira?? Hantlar? Ben? Du får passa dig snart tar hon dig i bänkpressen :) Jag vet hur stark hon är...

    SvaraRadera