Sidor

söndag 12 september 2010

Borta bra men hemma bäst!

Oj, vilken vecka det har varit! Vi började i måndags med att åka till Kosta Outlet. Det blev en himla massa shoppande, framförallt för Max del. Jag hittade faktiskt en flisoverall till Mira från Polarn och Pyret, det var dagens bästa köp enligt mig själv.

På tisdagen packade vi bilen och begav oss ner till Skåne för att hälsa på familj och vänner. Dagarna har varit hektiska men vi har hunnit med en hel del. Vi hann tom träffa några vänner för ovanlighetens skull. Jag vet att det blir alldeles för sällan, men ni betyder så mycket för mig och jag uppskattar verkligen de få tillfällen vi får att träffas. Ni vet vilka ni är och jag saknar er oehört mycket emellanåt!

Helgen avrundades med ett mycket trevligt kalas för min stora syster som är helt underbar. Hon finns där för mig och ställer upp för mig när jag än behöver det.  Jag hoppas att hon även känner att jag finns där för henne. Även om det kanske är jag som mest har behövt hennes stöd den senaste tiden.

Morgonmys hemma i Skåne!
Tidigt i morse åkte vi tillbaka hem till Blekinge för att vara med vid ett dop. Jag gillar faktiskt traditionen och vi har bestämt oss för att även Mira ska döpas. Det infinner sig en speciell mysig stämning i kyrkan. Det kändes som att detta dopet blev en liten "generalrepetition" inför Miras dop nästa månad. Dopet blir i samma kyrka och med samma präst som vigde mig och Max för över två år sedan.
En av mina favorit bilder från bröllopet
Hehe, känns som detta inlägg blev en liten hyllning till vänner och familj, men det är de väl värda!
God natt alla där ute!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för senast, supermysigt och träffa er alla tre. Ser framemot nästa gång och att det inte går så långt emellan. Ta hand om er och lev i nuet. Många kramar Carro

    SvaraRadera
  2. Det var så roligt att äntligen få träffa er. Var super mysigt och ni ska veta att ni har världens underbaraste och unika tjej. Ville knappt släppa henne ifrån mig när jag skulle gå. Även om det tyvärr inte blir så ofta vi träffas pga avståndet ska ni veta att ni ofta finns i mina tankar och behöver ni någonsin hjälp och stöd så finns jag här för er skull. Många varma kramar till hela familjen Nordberg.

    SvaraRadera