Sidor

söndag 25 september 2011

Hundvakt

Här kommer lite nya bilder från helgen när Opti har haft sin fästmö på besök. Vädret har varit underbart och vi har försökt va ute så mycket som möjligt.


De här hundarna är bara så underbara, speciellt tillsammans. Opti fyllde sex år i går men det kan man verkligen inte märka när han är med Ina. (Ina är mina föräldrars berner tik som är tre månader yngre än Opti).


Mira gillar verkligen deras lockiga pälsar, de är dock mindre roade av att hon är och drar i dem. De har dock kommit underfund med att  hon är en liten guldgruva när det gäller mat, de ligger och vaktar under hennes stol för att va snabbast fram om någon liten mumsbit skulle hamna på golvet. Vilket det gör väldigt ofta numera när Mira ska försöka pilla i sig maten själv... =)

 
Busfröet är framme och ska ha tag i den fina rosa kameran.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni kan starta morgondagen och veckan med nya fräscha krafter. Det ska jag försöka även om jag känner mig rätt trött ikväll. Igår var jag på lite fest med tjejerna, för min del blev det inte så sent men nu ikväll känner jag mig rätt sliten (det märks ju att man inte är 20 längre... =)).
 
God natt!



2 kommentarer:

  1. Men oj vad kul att jag hittade din blogg, Emma här, Moas mamma. Satt och och kollade runder på lite bloggar och hittade din :) Fin blogg du har och underbara bilder på söta Mira. Tack för en trevlig lunch idag och för att ni är så öppna människor som har välkomnat oss med öppna armar :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittat hit. Tack själv för idag, det är roligt att lära känna er! Hoppas ni fann vad ni sökte på stan idag! Vi kom hem med en skjorta till Max, inte alls det vi letade efter.... =)
    Kram

    SvaraRadera