Sidor

fredag 16 september 2011

Tid att tänka




De senaste dagarna har gått i lite lugnare tempo och vi har passat på att umgås med och träffa lite vänner. Jag och Mira har även haft kvalitetstid för oss själva. Mira har börjat sova lite mer ordentligt på eftermiddagarna, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med all egentid och självklart sätter min hjärna igång att arbeta.

Hur har jag hamnat i den situation jag befinner mig i just nu? Beror det på mina egna val eller beror det på ödet eller slumpen. Vad skulle kunna va annorlunda, vill jag att något ska va annorlunda och i så fall vad? Vad tycker andra och vad har de för åsikter eller bryr jag mig egentligen om vad andra tycker?

Som ni märker är det mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Ännu har jag inga svar men jag hoppas att de kommer snart. Jag tycker inte om att va såhär villrådig. Sen när blev jag en tanke och känslomänniska? Jag brukar ju bara köra på i full fart framåt, tyvärr ibland utan att ha tänkt mig för. Jag har säkert sårat någon på min väg helt omedvetet och naivt. Det ber jag om ursäkt för såhär i efterhand om det nu går...

Är den nya sidan eller egenskapen hos mig något positivt eller negativt?

Är mitt sätt att fylla dagarna med massa aktiviteter och måsten ett sätt för att slippa tänka och känna för mycket, eller är det bara mitt sätt att leva?


Fortsättning följer...

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar om du fick mitt mail 110804? Jag har själv en liten dotter med DS.
    Mvh,
    Anine

    SvaraRadera
  2. Hej Anine!
    You´ve got mail!
    Tydligen behövdes det en liten puff här!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen,
    Vilka goa bilder på Mira, vad fint hon går!!
    Tack för att vi fick besöka er i sommar !
    Kramar Ida M

    SvaraRadera