Sidor

onsdag 6 oktober 2010

Vi lever ...=)

Även om det kanske inte märks här. Jag har ju inte hunnit med att blogga på ett tag. I helgen som gick var vi hemma i Skåne och umgicks med familjen. Vår lilla familj var och firade gammelmorfars 90 årsdag. Är jag så pigg som honom när jag är 90 år ser jag framemot de kommande 74 åren. I morgon forsätter vi utbildningen på habiliteringen och sen blir det planering och förberedelser inför det kommande dopet på lördag.


Mira har hunnit göra nya framsteg. I samband med massagen på hab vände Mira sig från mage till rygg tre gånger! (Personalen på hab och några av föräldrarna är vittne)

Nähä nu ska Mira få mat och sedan kallar sängen. Eller ja den kallar redan.....

1 kommentar:

  1. Finaste Mira! Jag kan garantera att hon vände sig, flera gånger om!! Kram Tesse

    SvaraRadera