Sidor

måndag 21 november 2011

Sjukling

Jag och Max har varit i Karlskrona och haft en riktig myshelg, bott på hotell och ätit hotellfrukost. Jag som är en riktig frukostmänniska och anser att frukosten är det bästa eller iallafall det viktigaste målet på hela dagen uppskattar verkligen att kunna gå ner till ett dukat bord och välja mellan alla goda läckerheter som vi vanligtvis inte äter hemma. Vi har förutom att ätit en massa god mat umgåtts med vänner och i lördags var vi tom på bal. Det är så kul att klä upp sig lite och ta en sväng om till Arvingarna.... :-) De var faktiskt mina favoriter när jag var liten. Nu har jag dock kommit ifrån det här med dansband men ibland är det roligt att få dansa lite pardans! Det gäller ju att försöka hålla kunskaperna vid liv.




Igår när vi kom hem mötes vi av en snorig liten tjej och idag vaknade hon med alldeles igen varade ögon. Stackars liten, jag vet själv hur jobbigt det är att ha ögoninflamation. Det är nog något vi har i familjen för både jag och Max råkar ut för det lite då och då. Så idag har Mira fått vara hemma från dagis och det blir inget jobb för mig i natt. Efter att ha varit inne större delen av dagen bäddade jag ner Mira i vagnen och vi begav oss ut i det dimmiga, gråa och trista vädret på en promenad.




Ikväll ska vi bara mysa och kurera lilla fröken.

Bilderna är redigerade i en ny app som jag laddat ner till IPhonen som heter Instagram. Bara att rekommendera!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade en riktig mysig helg tillsammans och bara njöt av att få ro om varandra på tu man hand. Tråkigt slut på helgen bara med en sjukling, det där verkar verkligen ligga i generna =)
    Själv ska jag få njuta av hotel frukost imorgon(tyvärr ensam) men man klagar ju inte på utsikten från 16:e våningen.
    Många kramar till er o krya på Mira.

    SvaraRadera