Sidor

lördag 25 juni 2011

Midsommar

Efter en fullspäckad vecka ska vi strax ge oss iväg på midsommarfirande. Jag har jobbat en hel del och vi har hunnit med att inhandla lite nya möbler till sovrummet. För en gång skull kom leveransen tidigare än vad vi väntat. Så i tisdags fick vi våra nya sängar, åh så sköna de är, jag sover verkligen som en prinsessa och vill inte gå upp ur sängen på morgonen. Nu är det bara lite små inredningsdetaljer kvar och sen är det fix och färdigt. Mira har börjat sova i sitt eget rum och det fungerar förvånansvärt bra. Jag tror att det även är därför som jag sover lite bättre, innan har jag vaknat så fort hon har vänt eller vridit på sig. Stora tjejen börjar bli ett riktigt litet busfrö och vi har inte många lugna stunder när hon är vaken. Hon vill gärna knata runt i huset och kolla in alla skrymslen och vrår. Det fungerar rätt bra med gåstolen men det bästa är ju när vi går och håller henne i händerna... =) Det är klart, världen är ju till för att upptäckas och vi är så glada för att hon är så nyfiken på omvärlden som hon är.



Glad midsommar till er allesammans!

1 kommentar:

  1. Hej. Skönt att ni börjar komma i ordning. Visst är det härligt med en god säng.
    Vilka sötnosar på bilden. Hoppas ni får en underbar sommar.Kram Anki

    SvaraRadera